2011. május 9., hétfő

Ünnepek-képregények

KARÁCSONY
HÚSVÉT
MINDEN SZENTEK
stb. ...



Lehet, hogy csak én vagyok ezzel is így...de szerintem minden ünnep, csak egy lehetőség arra, hogy 1 ember pénzt keressen a másikon és ,hogy +nézhesse az egyik , hogy mennyit költ rá a másik...




A húsvéti nyúl bosszúja.  (Régi képregényszerűség még tavalyról)










Mit is kértél karácsonyra ? Áhh....ehhez le kell ülnöm....
Boldog Karit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!     Hulla (télapó)- Pelyhes (a kutya a képen) - Fehér hó :'D




Ez is húsvét téma. Ez csak egy rövid 1kockás hülyeség.





A végére meg karácsony 7-tel baromság...és akkor majdnem minden ünnep témát kimerítettem.






TélaGoth







Kari - kb. tavaly előtt rajzolam egy kis szösszenetet....még a buszon vettem észre egy illatosított karácsonyfa izét....és abból született Kari....a karácsonyi dög...XDDD


 http://kepkezelo.com/images/wahbkvnewsc8j94fsky8.png


http://kepkezelo.com/images/94kg4pbns4t51g1vib8b.png



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése