2011. május 21., szombat

Régi osztálytársak :D Képregények, hülyeségek. 2






Még 1 adag régi osztálytársak lerajzolt vázlataiból

A csoport 1 része:

Egy kép, hogy páran milyen alkotói lázban égtünk órán....Roland rajzolgat...én nézek XD...Csilla alszik-zenét hallgat, Eszti beszélget Annával aki szintén az alvás szélén van, László meg telefonál :D


                                                Rátyi trió....amit ott a suliban találtunk ki...
az egyik képen nyugodt viselkedés...                      a másikon meg rettegünk Csillától Rolanddal  :D

éééééééééééééés igen! +találtam az első ott készült vázlatokat! Már kb. a 2. alkalommal lerajzoltam
Legyet XD...mellette Tymmmeeeeeeeee aztán Wolvie csávó -akinek a nevét nem tudom, egy darabig járt suliba aztán nem...-  és végül a spániel verzióm

Ez pedig a Légy vs. 7 nek a borítója lett volna, ha valódi képregény lett volna, ha ki lett volna adva :D - Középen Gwen Stacy aki rendet tesz és kioszt mindenkit ha úgy tetszik, vagy nem tetszik valami...őt e miatt szeretjük :D

és végül még pár Légy vázlat....borzalmasak...és ráadásul vonalas füzetbe van rajzolva!!!







Verziók:

Az én rajzom....jobbra meg érthető módon a jobb verzió került: Csilláé :)



Csilla - 7 - Laci ( lerajzoltam vadócot és megkértem őket, hogy rajzolják le ők is....hát 1értelműen az enyém a legratyibb XDD )















 Laci -7- Csilla- Rolli



7- Csilla- Laci -Rolli

Disney verzió- nagyon le lett húzva ez a rajz...úgyhogy felesleges kitennem ide ...is..XDDD





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése