2011. május 9., hétfő

TMNT girls short-comic :D

TMNT-vagyis Teenage Mutant Ninja Turtles, magyarul Tini Nindzsa Teknőcök volt...bár a Tini Mutáns Ninja Teknőcök sem hangzott volna rosszul. :D A lényeg: rajzoltam egy kis mini képregényt amiben a teknőcök mind1ikének van barátnője. :P Leo-nak Venus, Doninak Mona, Rafinak Ninjara (a kedvenc páááárom XD) és Mikinek Horridus.

Ez persze csak az én fantáziámban létezik...szóval máshol nem hiszem, hogy fellelhető ez a féle "párosítás" vagy felállás.

Volt pár +válaszolatlan kérdésem is a teknőcökkel -és barátnőikkel- kapcsolatban amire +próbáltam itt kitérni és a saját fantáziámra hagyatkozva + is válaszoltam őket.

=re még csak magyarul...majd deviantartra meg angolul fog felkerülni :)
Itt van nagyobban és olvas6óbban.

Ninjara-rókalány
Horridus-narancssárga tüskés horridus( nem tudom mi magyarul a horridus :D)
Mona Lisa-zöld gyíklány
Venus de Milo-teknőclány

                                        http://joshdancato.deviantart.com/art/TMNT-Girls-206650009

                                           Ninjara                      Mona Lisa       Raphael/Raffaello/Rafi

                                         Horridus                 Venus                 Splinter/Szecska/Repesz mester
                                                         http://joshdancato.deviantart.com/#/d3eyec4

 Mindent összevetve szerintem iszonyatosan jó lenne, ha az eddigi összes TMNT verziót 1be olvasztanák ...és mindent ami jó bele tennék, a felesleges -vagy ami nem túl jó- pedig végre eltűn7nének :D -itt pl. az utromokra meg az űrlényekre gondolok....maradjanak a teknőcök a földön.

De ez a jövő zenéje és ha valami nem létezik -már oly sokszor rá kellett döbbennem erre- akkor csináld meg te magad.... úgyhogy reszkess világ, jön a TMNT  7 verziója 1 rajongói képregény :D

További rajzok a TMNT csajokról:  (A nagyrésze Ninjara mert ő a kedvenc teknőckarakterem :D)




2 megjegyzés:

  1. Helló!

    Király rajzok, nem hittem hogy idehaza sokan ismernék Ninjarát vagy Horridust (ő amúgy egy moloch avagy tüskés ördög-gyík (Moloch horridus), http://en.wikipedia.org/wiki/Thorny_Devil)
    Készül amúgy egy új TMNT sorozat, idén leadják, CGI (Cell-shaded) lesz, egyelőre jónak tűnik a hírek alapján. Jó lenne ha végre Ninjara vagy Mona Lisa is bekerülnének a stáblistára. Venus aligha, mert a TMNT alkotó-atyjai utálják a karaktert.

    Amúgy látom jó sok anthro rajzod van, regisztrálhatnál a Furaffinity-re, vagyunk ott is páran magyarok.

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon szeretem őket és ezek a karakterek se rosszak de én másokat találtam ki. De ezek is nagyon be jönnek. Lilla :)

    VálaszTörlés