2011. május 9., hétfő

P170

Ez a rövid szösszenet pedig öcsém egyik vicces élménye alapján készült. Épp szünete volt suliban és látta, hogy 1 gyerek iszonyatos sebességgel fut ...télvíz idején minden csupa latyak (ez milyen hülye szó már, hogy "latyak") és megcsúszott...na ezt építettem bele egy leendő képregényembe amit ha tényleg lesz időm-kedvem megcsinálom 1 az 1-ben az egészet :D


Az egész  2009-re vezethető vissza...akkor leveleztem 1 rajzos csajjal és ki találta, hogy mit tudnék kihozni a 170-esből -mint a szám-...milyen sztorit építenék ki köréje....
Na én összehoztam egy alternatív világos- imádom az alternativitásokat- sztorit... és csináltam róla egy rajzot még annó... a sztorival =re lefulladtam de biztos elkészül ez is valamikor.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése