2011. május 9., hétfő

7 (portrék rajzok - a blogíróról- rólam :D)

A bemutatkozással kellett volna kezdeni, vagyis annak kellett volna lenni az első bejegyzésnek, de hát úgy néz ki nálam semmi sem úgy van ahogy kéne. :D
Ez mind én vagyok XD

manga stílusban, képregényes stílus, vázlat, south park verzió, fénykép , és mangás-vázlatos
Ezeket pedig ismerősök rajzolták akiket most nem neveznék meg hátha nem örülnének neki. Úgyhogy azt írom le, hogy: A bal felsőt: R, a bal alsót Cs, a középsőt P, a jobb szélsőt L, a jobb alsót B rajzolta :D

Ez a rajzom olyan "hősies" rajzolónak ábrázol :


                    


  Ez meg egy portré rólam. Tehát nem Jézus van a képen, hanem csak én.
Itt az így készültje is :D
minek tököltem vele színesben...ha végül fekete fehér lett XD



borosta nélkül


még pár verzió ebből a rajzból XD :

emo7

rozsi verzió  (a hülyébbek kedvéért a rozsi az rozsomák és nem Rózsi ...XD)

legdurvább verzió :D

kopasz verzió XDXDDDD


dr. manhattan

thealc verzió




Meg még ír6nék sok-sok oldalnyi bemutatkozó szöveget..de úgy sem olvassa senki, mindenki aki ide téved csak a képeket bámulja :D. Annyit kell tudni rólam, hogy imádom a képregényeket azon belül az X-MENt a TMNT-t .A többi kedvencem most nem fér ide :P


Még utoljára 1 poénszösszenetminiképregényformátumban:

Gondoltam felteszek egy régi képregényt...amit a rossz kedvem ihletett...kb. olyan f*s is mint a kedvem XDDDD és a rajzok is elég ergyák....viszont fel merem tenni mert a kutya sem fogja megnézni egy bejegyzésem többször.....pedig utólag mindig dobok fel még + rajzokat...XDDDD





A sztori nagyon egyszerű......van 1 figura aki utálja a hátráltató sok felesleges érzéseit és lezúzza őket...1-et hagy csak meg: a vidámságot.....Bár sikerülne nekem is ledarálni mindent nem csak 1 képregényben hanem a valóságban is...mindig csak hátráltatott az a sok "érzésmoslékság" semmi kedvem-időm rájuk mégsem hagynak békén XDDDDD


További portrék:






 Lulu-nak rajzoltam le saját magam....az 1etlen valami amit könnyű lerajzolni és ha nekifutok ezt ki is merem dolgozni...mert ha elcseszem...kit érdekel? Engem nem...XDD Mást sem....szóval elküldtem neki....azt mondta tetszik neki....ami vicces, hogyha lerajzolom magam kb. a valódi 7-nél mindig 7* jobb lesz a rajz....ergo...csak papír..vagy rajzformában kéne léteznem :'D


Logóm....amit a rajzaimra szoktam tenni:



 Logóm "b" verziója:

Újítottam rajta...mivel a 7AL-t így más használja.....ergo jogi akadályokba még ütközhetnék emiatt...+ reklámozok valamit...így kénytelen vagyok én változtatni...de unom már, hogy sok ötletemet cseszhetem az ilyen "már kitalálták én meg nem publikáltam, és így engem néznének plagizálónak " dolgok miatt!!!!!!!!!!!
Szóval így használom mostanság a logóm....vagyis...sehogy mert idén 1 rajzomra tettem rá ezt.....azt hiszem újat kéne csinálnom....







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése