2011. május 6., péntek

Thor

Thor film: Most még talán a mozikban játszák a Thor filmet ami egy régi skandináv-germán mitológia alapján készült ( Stan Lee/Jack Kirby kitalálója/megalkotója )a Marvel studió egyik legrégibb karakteréről. Szerintem a főszereplővel enyhén mellé nyúltak...nem értem a viselkedését sem a filmben..oké, hogy átkonvertálták gyermekeknek, felnőtteknek is nézhető formájúvá a történetét...de azért szerintem ez gyenge volt....sokat vártam tőle, pláne, hogy már majdnem két éve reklámozzák "orrbasszájba" és mégsem volt valami "eget rengető", pedig a vihar istenétől ezt várná az ember. Odin nagyon jó volt...és a többiek is rendjén voltak a legérdekesebb eltérések ugye a kapuőr-nél voltak....Germán legendáról van szó...tehát enyhén érdekesnek tartom, hogy a kapuőr fekete volt...másra számítottam helyette...azt hittem Beta Ray Bill jelenik majd meg :P - a rajzon látható karakter- de nem...de ez így is jó volt..

Thor bajtársai, a harcosok :

Volstagg a kövér nagy fickó
Hogun a török fickó a filmben japán lúzer játszotta eredetileg Charles Bronsonról mintázták
Fandral a szőke bajuszos germán...neki  volt a LEGROSSZABB A SZINKRONHANGJA a filmben!!!!!!!!
Sif fekete hajú lányka

1 megjegyzés:

  1. Why not a son and daughter of Beta Ray Bill? After all if we Skaar and Lyra, Daken and X-23, to Thor, have children "as Magni Thorson and Torunn then what is the problem Bill also have a couple of children as powerful as him and also carry the power of the gods of Asgard ? could be "aliens Norse demigods," as a man, as, or more "pumped" that the father and a beautiful female Korbinite able to take a beating, the She-Hulk? "

    VálaszTörlés