2011. május 4., szerda

TMNT 5let...karakterrajzok + NinjaRaf miniképregény

TMNT COWABUNGA

Az első képen:
Splinter
Raphael, Ninjara
Donatello, Mona Lisa
Leonardo, Venus de Milo
Michelangelo, Horridus


Master Splinter kivételével mindenkinek van párja :D  -csak mert utáltam, hogy nagyon sok helyen nőtlenül látom őket , utána néztem és megtaláltam, hogy mindegyik tininek volt barátnője...vagy maximum az én világomban ...(de itt nincsenek egymásba szerelmes tininindzsák mint 1-2 magyar meg külföldi szánalom-oldalon 10-en éves kis yaoi-csicskák által létrehozott homo-párok...szánalmas XD) De már Splinternek/Szecska/Repesz mesternek is találtam egy lányt...Golani személyében....érdekes lesz....XD.....szóval egy fancomic-ot készítek velük főszerepben....egy igazi TMNT TEAM...nekem tetszik az 5let! XD Minden eddigi TMNT egybemixelve....:D




A második kép pedig egy miniképregény a kedvenceimmel Ninjara és Raffaello szereplésével :)

1 megjegyzés:

  1. Ííííííí, ez de kibebaszott jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó lett! Mindkettő! :D Ügyes, ügyes... amúgy nem menekülök előled, csak a dolgaimmal foglalkozom. Meg néha felugrok facere körülnézni... XD

    VálaszTörlés