2011. május 9., hétfő

Állj fel és komédiázz!!!

A karakterek valódi, élő személyekről (élő személyek tulajdonságai -minimálisan külsejük alapján)készültek, ám nincs teljes azonosság a karakterek és a valódi személyek közt. (Hiszen a valódi személyekkel nem volt szerencsém találkozni...maximum saját magammal .) Tulajdonságaikat és külsejüket is bármikor +változtat6om, hiszen az 5let az enyém.  :D
(Legalábbis így gondolom :D)




           1 rajzos klubba, páran olyan szépen kommentálgattak mindig a rajzaimhoz -és olyan viccesen  stb.- hogy gondoltam megrajzolom őket..."az én világomba" 1 kis hülyeség képpen. Tök véletlen szerűen ismeretlen embereket rajzoltam le...akiket a kommentjeik alapján képzeltem el -és rajzaikról- a külső és belső tulajdonságaikat.
Az első után aztán rögtön jött a 2. amibe már másokat rajzoltam le.


Az egész egy poénnak indult. "Máyvíájpííííííí"-n az egyik rajzos klubba töltöttem fel rajzokat és egész kis vidám társaság fogadta őket -azóta a társaság már ellaposodott, már senki sem ér rá- és mindig valami vidámságot alá kommentálgattunk. Aztán annyi hülyeséget összeírtunk, hogy valaki felvetette az 5letet, hogy a : "showder klubba lenne a helyetek"! Én meg rajzolgattam aztán ilyesmi hülyeségek születtek:


                                                                            1.-2. oldal
3.-4. oldal

5.-6. oldal

7.-8. oldal

9.-10. oldal

11.-12. oldal

13.-14. oldal

15.-16. oldal

17.-18. oldal

19.-20. oldal

21.-22. oldal



+ráadásként még lerajzoltam ahogy debilkedik Bekkem+7


Detti,Bekkem,7

még 1 kis hülyeség





és még 1 karácsonyi szánkózós hülyeség.

A végére pedig SuperBekk :D


Ez volt a kezdés...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése