2011. október 2., vasárnap

X-MEN régi rajzok új verziója- (folyamatos feltöltés)

Egy kis mese az elején (=re magyarul...tervezem az angol nyelvet jobban elsajátítani és a blogomat onnantól két nyelven írni...)
Tehát. Imádom az X-MEN-t ...kb. 13 éve :) . Mindig mikor kissebbek voltunk öcsémmel képregényekről dumáltunk és az alapkérdés mindig az volt: Te milyen csapatot állítanál össze X-MEN-ből? Én pedig alapból mindig ugyanazt mondtam: Árnyék, Kolosszus, Rozsomák, Vihar, Vadóc Polaris....a mai napig is még megkérdem néha Zoli öcsémet, hogy milyen csapatot állítanál össze?, amire ő már csak valami : -Hagyjál már ezzel a kérdéssel! - beszólással reagál....:D XD   a kérdésemre a válasz csak egy picit változott : Árnyék, Kolosszus , Rozsomák ( bár őt már sokszor kihagyom mert tele van a hócipőm a szánalmas kis magyarkákkal akik nyomoroncul nem tudják megjegyezni, hogy:  a WOLVERINE szó az igenis ROZSOMÁK-ot jelent, gyökerek!!!!!!!! -Ja és ha nem ismered a rozsomákot akkor ásd el magad, kit érdekel, hogy nem ismered? LÚZER!!! és amúgyis rühellem a Rozsomák központú X-MEN filmeket amiben Hugh Jackman próbálkozott Logan-t eljátszani...mások szerint nagyon jó lett...szerintem meg borzalmas...egyáltalán nem képregényhű....nem egy TLOTR -mert ott figyeltek mindenre- . Szóval tulajdonképpen azt nem szeretem, hogy mindenhol őt nyomatják, de még a nevét sem tudják normálisan....), Mázlista (fú de sokan nem ismerik őt...XD), Vihar , Vadóc , Árnymacska (X-MEN:Evolution-nak köszönhetően megszerettem a karaktert....végre nem csak egy kötelező zsidólányt láttam a karakterben :)   -azt hiszem őt sokáig John Romita Jr. miatt utáltam aki szerintem minden idők egyik legsz @ rabb rajzolója - és most még finoman fejeztem ki magam-  de változatlanul az Evo-s az AOA Kitty és a 616-osak lettek számomra a kedvencek....az ultimate csődtömeg és borzalmas a filmbeli röhej és mi az, hogy jégemberrel jön össze? Meg Peter Parkerrel ? Meg a lavinával? Na ne röhögtessen egyik író sem...ilyen gáz dolgokkal XD  ) és Feral . (Feralt sem ismerik sokan...ő eredetileg X-Force-os volt...:D) . Na szóval maradt ez a kedvenc kérdésem ..   (akik olvassák a blogom most nézhetnek, hogy milyen szánalmas vagyok...stb. stb. na ők most ugorjanak tovább és nézzék meg a rajzokat ...XD)


X-MEN
Nightcrawler

                                                   v1                                               v2
                                             Kurt is kapott új verziót, mert őszintén szólva az első verzió a v1-es mind X-MEN, mind TMNT-ből egyik sem tetszik....akkor még el voltam vele mikor csináltam de egyik sem lett olyan mint amilyenre tényelg akartam...így ránézve a v2-ben is van hiba pl. a nagy kézfejek...de ha belegondolunk, hogy neki csak 3 ujja van már érthető miért nagyobb a keze ...:)

                                                          v1                              v2 Feral - (magyar fordításban Vadon) az ő új verziója szerintem remek lett :)

                                  v1                                                                           v2
Szembetűnő kolosszusnál a magasságjavítás és a ruha lecserélése Lee és kicsit a saját verziómra. :D



                               v1                                                                                     v2
Na rozsi. Belőle utáltam az első verziót...borzalmas XD Nem is tudom miért nem töröltem egyből XD  Az első a másodikhoz képest olyan mint Hugh Jackman az igazi Wolvie-hoz képest - gagyi utánzat.... a magasság is stimmel...Hugh vagy 180  Logan meg 165 XD



Kurt és Pete. A két kedvenc karakterem (2 a sok X közül :D) Imádom ezt a képet...tulajdonképpen azért csináltam meg annyiszor mert nagyon tetszik ,de sosem úgy néz ki ahogy elképzeltem...valami nem klappol....

v1                                          v2                                v3                              v4                   v5

v1 ...azt egyáltalán nem lehet komolyan venni...nagyon kezdetleges...XD igazából akkor körvonalazódott meg bennem a jelenet. A pozíció mindenesetre nagyon jó szerintem...azóta láttam hasonló rajzot, sőt még makettet is...persze nem pontosan ilyen beállással...és lehet az enyém előbb kész volt csak nem publikáltam vagy az volt előbb -inkább- és én nem láttam XD
v2 ez már picit jobb...bár érdekes mód kolosszus nyaka durván "kitér" a testéből...
v3 ez már valamivel pofásabb...-azt hiszem ennek a verziónak van színes verziója is - itt is fellelhető rengeteg arányhiba de itt már Kurt nagyon jó ...szerintem...
v4 kolosszus itt brutális ...a feje még mindig el van csúszva - látszik a kezeken, hogy akkoriban csináltam pár tanulmányrajzot Silvestri rajzairól ...
v5 talán ha egy hetes van ez a rajz...a legújabb..:D ez már szerintem tényleg egész jó...árnyékkal nem vagyok kibékülve...de nem rossz...talán majd egyszer kiszínezem...vagy azt tervezem, hogy egybe rakom az 5 verziót és úgy rajzolok egy "tökéletes" verziót XD.



Kurt , Pete egy másik pozíció - közvetlenül az első mellé rajzoltam...illetve az előző kép v2-esétől már ezt a képet is rajzoltam ....annyi a különbség, hogy ennek a rajznak nincs nagyon kezdetleges v1 verziója, és ennek az új verzióból 2féle is van, mert a v4 a már nem nagyon hasonlított az eredeti kompozicióra...így csináltam egy b4-est is.

v1                                  v2                             v3                              v4 a             v4 b  (legfrissebbek)




Régi vázlatok ...na ez egy csomag....ugyanakkor készültek (nem tudom a dátumot mert rossz szokásom, hogy már nem írom ki  -kb. 2005 óta- a dátumot, -hogy mikor készítettem az adott "művet"- ...de ha tippelni akarok 2006 és 2008 között készülhetett mind ...XD)




 Ide egy kis komment kell...-mármint Ororo alá- én nagyon sokáig nem szerettem ezt a karaktert...mert mindig mikor megláttam egy Shawn és -Marlon Wayans által úgynevezett- kötelező feketének gondoltam....egy karakter akinek nincs sztorija semmi csak van , hogy ne gondoljanak bármiféle előítéletre az emberek....de mégsem...Halle Berry miatt nagyon megszerettem Ororo-t  (és persze a mohawk hajstílusú Vihar  -Marc Silvestri és Jim Lee által rajzolt verzió . miatt :P) Annyira megszerettem, hogy akárhányszor "összeállítok " egy X-MEN csapatot mindig ő a főnök :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése