2011. október 20., csütörtök

Cyber Force (folyamatos feltöltés)

Cyber Force
rajongói rajzok, vázlatok




A csapat mely nagyon hasonlít az X-MENre :D  Ripclaw - Wolverine , Impact- Colossus , Cyblade- Psylocke, Ballistic- Domino, Stryker - Cable, Heathwawe - Gambit, Velocity - Quicksilver  ... (készítettem is egy crossover rajzot ..így ezekkel a szereplőkkel...de leragadtam a vázlatnál és =re csak 1-2 karakter van kész...


( Itt van a már (majdnem) )kész ROZSOMÁK és Ripclaw  :D      )

és itt van a vázlat teljesen....=re még a vázlatok vázlatainak vázlatai vannak (3 vagy 4 verziója volt a rajznak és egybe tettem őket azért van ennyi vonal meg ennyiféle póz pl. kolosszusnál...:D)


)mindegyik karakternek megvan az X-MEN verziója...bár mindenki tudja, hogy melyik volt előbb és melyik a kópia XD   Mindenesetre bármennyire is hasonlítanak a karakterek nagyon jó kis csapat és én szerettem a képregényeket.....sőt a majdnem elkészült animációs filmet is szerettem volna :D (Marc Silvestri karakterdizájnerelés....wááááááá....:DDDD   kár, hogy mégsem készült el...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése