2011. október 20., csütörtök

versus

X-MEN
TMNT

(a színek invertálása verzió:
)

Eredeti verzió: (nem javítgattam rajta semmit, 1 az 1-ben feltöltöttem ide :D )
Eredeti méret: A/3   szkennerem meg A/4-es lapot tud beszkennelni....szóval 4* kell beszkennelnem minden A/3-as rajzot -ha készítek akkorában- és össze kell rakosgatni (pl. Saiban.)






X-MEN vs. H.W. - (vagyis X-MEN vs. saját karaktereim. :) )



X-MEN  - XEVO


Lerajzoltam kedvenc tekijeimet még rég...úgy gondoltam megrajzolok 1-et aztán megvan a sablon és úgy a másik 3-at mert ugye ugyanúgy néznek ki -majdnem- ....
 aztán úgy terveztem megcsinálom a többit is....+ még egy deviantartos rám is írt, hogy ez csak másolat...az első az igazi, többi másolat....hát cseszd....úgy csinálom meg ahogy jól esik...ne kössél belém XD


 Bírkózó cucc és végül a kész verziók....ezen tavaly jó sokat dolgoztam :D

TMNT csapat....vagyis Szecska kivételével mindenki kapott magának barátnőt...és így egy jó kis csapat jött össze...-innen még hiányzik Horridus...őt utána ismertem meg Image comics verzióból..


X-MEN ....nem így terveztem...de végül úgy néznek ki mint a '80-as csapat....+Feral...már 4 karakternek meg van az új verziója...a többi várat magára :P


Az Új Titánok...a kedvenc titánjaim egy csapatban...

Wildebeest...vagyis Vadállat -magyar képregényekben- az egyik legjobb karakter volt...aztán a DC úgy gondolta, hogy megszabadul tőle...én + úgy gondolom, hogy ez hibás döntés volt...XD
Egy Vadóc és Gambit rajz után gondoltam rajzolok egy kis Ninjara rajzot...aztán odabiggyesztettem Vadállatot is....érdekes lett. A hozzátartozó szövegbuborékokat ki radíroztam , de az állt ott: Te vagy az igazi mamám?  -Ezt mondta Vadállat. Ugye Vadállat és Ninjara is ugyanolyan színű....:D
 Aztán skiccelgettem és íme a 2. verziója egy mini crossovernek amit sosem fejeztem be. A lényege annyi, hogy Wildebeest a csatornában bóklászik hátha talál magának új anyukát mert Pantha azt mondta mérgében, hogy nem is az igazi anyja. Aztán találkozik 'Jarával aki meg nem érti mit keres egy 3 méteres monstrum a csatornában, közel az ő és teknőcök otthonához....
 Beszélgetnek pár sort aztán Wildebeest visszaváltozik bébi verziójába.....Umeko pedig el vezeti a teknőcökhöz. Ta-da-da-damm....és innentől lett volna izgi...mert visszafelé össze találkoztak volna a titánokkal és megjelentek volna a Teknőcök is. Aztán...."försztblád" XDDD





X-MEN VS. TMNT

 Így néz ki, ha beszkennelek egy rajzot amit kihúzok pl. tüfilccel
 Kontrasztjavítás után már egész pofásan néz ki :)

Kolosszus-a baloldali -mappával a kezében- és az egyik arc ami nagyon tetszik innen...a többi használhatatlan javítás nélkül....


Rozsomák- azt terveztem, hogy kap egy kis adag Mutagént és attól tényleg rozsomák lesz Rozsomák. :'D



X-MEN TMNT karaktergyakorlások.



 X-MEN VS. TMNT - az első sztorim szerint a teknőcöket meglepi a csatornákban járkáló Martalócok...akik mutánsokat gyilkolásznak.....össze ütköznek velük....majd jön az X-MEN akik segítenek....legyőzik őket ám ekkor egy stadionban térnek magukhoz. Nem más hozta őket így össze mint Mojo és Tuskóláb....akik egy nagyszerű TV-s közvetítést akarnak kihozni az ő harcukból....nem egyeznek bele a teknőcök se az x-ek így aztán kezdődik a bunyó....ám ekkor derül ki, hogy innen-onnan egy csapattársukat fogva tartják...így kénytelenek megküzdeni egymással...
na ebből a készülendő fancuccomból tettem ki két vázlatoldalt :)



Két kedvenc karakterem X-MEN , TMNT-ből : Ninjara és Árnyék :DDDD








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése