2011. október 14., péntek

X-MEN vázlatok

X-MEN vázlatok....

itt is lesz egy kis skiccdömping...feltöltöm az összes vázlatom ami van X-MEN téren -és ami még tűrhető is...bár már most , hogy töltögetem őket...már most is akadt 1 ami tűréshatáron kívül van....-



Újabb és régebbi verziója a rajznak....még lesz pár...mire azt mondom és írom rá, hogy jó.



Ez a rajz igazából azért készült mert a MARVEL gondolt egyet és megölte a kedvenc karakteremet.....hát csesszétek meg :D      viszont ami jó hír, hogy visszatér....és az AOA verzió !!!!
Kurttal űcsörgünk...XD....mellettünk meg Gambit borzalomskicc és Rogue/Vadóc :D
Vadóc....ennek a rajznak a 3. verziója.
Feral- no comment :D
 Erről írtam fenn....ez borzalmas XDD
Filcekkel debilkedés.....ha nem vázlatolok ceruzával csak filccel húzom ki...ilyen borzalmak születnek....
Egyik legrégebbi KittyPete rajzom....egyet már ki is dolgoztam ezek közül a vázlatok közül....
Kitty-Pete.....a másik meg Kolosszus és Rozsomák kedvenc támadása...csak fordítva...Kolosszust hajítják el...és repül mint Superman :D
RoguexGambit- az egyik kedvenc X-párom. Teljesen különböznek mégis olyan jól passzolnak egymáshoz....az egyikük simlis sármos gazfickó a másikuk gyönyörű "érintetlen" kis vadóc :D ...
Még dolgozgattam ezen a vázlatomon -alulvilágítósasztallal- de a végeredmény ugyanaz: Vadóc tetszetős, Gambit karja meg túl hosszú....



 Pete , 7 , Maria , Kurt

Dave Cockrum és Robert Liefeld karakterei. Mindegyiknek piros tüskés cucca van....igazából emiatt is a kedvenceim....meg úgy jól is néznének ki szerintem egy csapatban. Kurt- a démoni külsővel rendelkező vallásos figyelmes rendes vékony kis német fickó. Peter- a szerény festőművész ki mindig Kitty után epekedik....védelmező szerepet vett fel, szereti a testvérét és mindenkit megvéd..ő a hatalmas orosz óriás a csapatban. Maria - nagyon vad, macskaszerű -a Marvelnél már megölték sajna...mondjuk Petert meg Kurtot is csak őket visszahozták..- szóval Feral a csapat vadfele. Az egyetlen olyan csaj aki hasonló ruhában van mint Kurt és Pete....(aztán később jött Nocturne...XD )

Na ez a kihúzott rajzom egész tűrhető lett. Még a csapatfelállás is jóféle. Balról kezdve. Maró, (béna magyar fordításban velő...XDDD szánalom...XD) Árnyék, Árnymacska Kolosszus nyakában, alattuk Feral (azért sem Vadon...hogy hangzik már ez? VADON...XDDD), Mázlista -az X-MEN saját csillagszemű juhásza Mojóvilágból., Vihar és Vadóc.
Mangastílusban Plazma, Polaris, Káprázat és Mázlista ...figyeljük a tré fordításokat a nevükből : Havok-Plazma ..ez még jó... Polaris- Poláris (XDDDD), Dazzler-Kápráztató (biza' rajzfilmben így hívták meg a Boris Valejo könyv magyar fordításában XDD)...és a végére  a legjobb: Longshot- Nagydurr (a képregényben Mázlista volt...de nagydurr...nagydurranás....ahahanyááháháháád XDDD)


Feral lekötözve.....ezt ki is dolgoztam...meg egy Vadócnak indult valami amit sosem fejeztem be.
Kurt, Maria, Peter, Anna Marie.......csak Feralt dolgoztam ki innen.
Feral. Az egyik kedvenc X-karakterem....ám mégsem fektettek nagy hangsúlyt a karakterre....maximum ő volt a tipikus "állat" a csapatból.....ráadásul mindig butították is a külsejét.....Liefeld biztos örült neki. XDD

Kurt pozíciók. Ugye ő cirkuszos volt és rajzoltam pár skiccet még régebben ...
Rozsomák. Na vele már tele a hócipőm....szinte mindenhonnan ez a fickó folyik...még a csapból is... nagyon idegesítő, hogy eddig nem tudta a sok kis nyomi, hogy ki is ő...de 5 film után meg 2 anime után már JHHJAAJJJJJ WOLVERINE!!! .....

Ez úgy emlékszek, hogy egy Anna Paquinn póz vázlata....azért mertem feltenni mert szerintem jó lett. Bár kidolgozni nem hiszem, hogy ki fogom...ugyanis utálom az olyan rajzaimat amit képről rajzoltam...tehát nem fejből XDDD
Ez a kidolgozott valami...valamik...Vadóc és Árnyék....Mark Bagley pozíciók...csak átdolgozva....borzalmasak.....igazából csak azért tettem ki, hogy -aki nézi a blogom- lássa, hogy színezni is tudok -nem- vagyis miért nem teszek ki sehova színes ceruzával színezett rajzokat...

Árnyék...kicsit túlspiráztam az izmokat....XD

GambitxRogue
Mangaverziók: Kitty, Kurt, Anna Marie , Maria, Peter, Logan/James
Wolvie, Nightcrawler

Kitty Peter - a régi rajzok közt is talán a legrégebbi.
Rogue, Brute, Colossus - Brute egy már létező képről van lerajzolva...az referenciakép, hogy begyakoroljam a karaktert.

Rogue Gambit - fordított eső. Ezt igazából ki akartam dolgozni....és az a lényege a rajznak, hogy felfelé esik az eső...csak ezt nem tudom, hogy kéne elérni, hogy ezt észre is lehessen venni....úgyhogy csak a hátoldalát dolgoztam ki a rajznak amin meg Cockrum emlékére rajzoltam.
Kitty Peter - felül...ezt ki is dolgoztam....kétszer is neki futottam a rajznak. alul pedig enyhén POP-os Kurt....ratyi karddal.





Folyt.Köv.:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése