2012. január 6., péntek

XEVOFU- X-MEN Evolution Future (rajongói verzió :D)

Na ez az idő is eljött...szépen felteszem az összes XEVOFU ötletem...

 vagyis az X-MEN Evolution Future ötleteimet.....fancucc...hogy én hogyan folytatnám...:D



Rogue - van valami zseni devin aki szerint hasonlít famke-dekiszabottronda-janssenre...hát remélem nem....famke talán minden idők legrosszabb Jean Grey-e volt...remélem soha többé egy filmben sem szerepel az X-MEN égetése után....köszöntem.
 J.O.C- vagyis Jerry O' Connell-nek kellett volna játszani Kurt-ot az X-filmekben ehelyett 1 szó szerint köcsög játszotta....nem gáz....biztos hihető mikor Halle Berry-vel komolyan beszélnek....szánalom.....Rebecca Stamos a nője Jerry-nek de annyi esze nem volt az asszonynak , hogy ugyan beinvitálja a paliját...ááááááááááhhhh....mikor még anya-fia kapcsolatot is kellett volna játszaniuk..namind1 nem én tehetek róla, hogy az X-MEN filmeknél gyökerek választottak színészeket ...többek közt ugye aki játszotta Wolvie-t (ROZSOMÁKot) hjúdzsekmen..na ő is áshatja a gödröt...qrta rossz volt...ez van... lehet sírni, ez a véleményem. Ennek ellenére X-MEN 4eva'...ha egyszer odajutok, hogy X-MEN filmet csinálhassak mindenre odafigyelek mint annó Tolkien remekművénél :'D










X-MEN Evolution 616 cp :D











Na és most jönnek a rajzok amik még nincsenek kész...ebből van több....XDDDD 




Kurt- Kitty- Pete- Anna Marie , Ororo , Logan , Laura, Charles



Igazából ebből a vázlatból indult az egész XEVOFU ötletem.....folyatni kéne...kíváncsi vagyok mit hoznának -hoztak- volna ki belőle...

Az eredeti Uncyanny X-MEN és az Ultimate nagy ötlete egybegyúrva......a Dadus -vagy, hogy is hívják azt a robot figurát XDD- vissza alakítja Rozsomákot és Vihart tinivé....így lehetősége lesz Rozsinak belezúgni Jean Greybe....Ororo pedig Kurttal jön össze :'D












 Most pedig vázlatképregéynek- olyan képregények amiket csak tervezek kidolgozni...de valószínüleg nem fogom soha...úgyhogy, ha valakit érdekel a szöveg...vagy nem tudja elolvasni....nem kell aggódni.....gondoltam rá, hogy kiírom a szöveget aztán úgy egyszerűbb...de inkább nem.....1-2 ember -talán- el tudja olvasni így is :)


XEVO- Rozsomák - tinédzserré változott vissza Logan, és így is marad -Ororóval együtt-
Küklopsz pedig kapott új, hajstílust...(a rajzfilmben lévő nekem nem tetszett...sem az Ultimate verzióban....inkább AOA ...az a legjobb :P )





XEVO-  
Na szóval...szerintem az Evo legnagyobb és leggázabb bakija...az a Kitty-Lance kapcsolat volt...hát az annyira gyenge és szánalmas volt, hogy hihetetlen.....Kitty+Pete =(L) ......úgyhogy merajzoltam az első lépést, hogy közelebb kerül Pete és Kitty egymáshoz....és végre eltávolodik a Lavinagyökérfigurától....







XEVOFU- Kitty Peter ....TV-zés...Kitty teljes ereje ....és a majdnem első csók elcsattanása :)





XEVOFU-Ororo-Kurt -Ororo megfiatalodott....gimis...Kurt magányosan tegneti estéit...mindig...ám most társasága akad....Kurtnak csak az arcára akar adni egy puszit Ororo...ám mellé csúszik....aztán megindul mind2-ejükben valami furcsa érzés...:D








Most pedig jöjjenek további vázlatok :)






folyt.köv.:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése