2012. január 6., péntek

Random saját karakterek

 LEHETŐLEG NE NYÚLD LE A KARAKTEREIMET! LERAJZOLHATOD ŐKET, ÉS ELKÜLDHETED NEKEM HA TETSZENEK...DE MINDENKÉPPEN TÜNTESD FEL AKÁRHOVA IS RAKOD KI, HOGY ÉN TALÁLTAM KI ŐKET....KÖSZÖNÖM.



Csináltam pár olyan rajzot, hogy csak rajzoltam és úgy alakultak ki a karakterek....hát pár új karakterrel gazdagítottam a sztorimat...bár olyanok , hogy szerintem külön sztorit is megérdemelnének...vélemény?









Mikor végeztem egy lappal -mert ugye kettő van egybetéve géppel és látszik, hogy a felső karaktereket kihúztam tűfilccel az alsókat meg csak úgy felskicceltem- egyből elkezdtem őket hasonlítgatni....rossz szokásom...de akkoris....
lássuk sorba: az a nagy valami bal oldalt...nemtommilyen állat  de borzalom...az nagyon egyedi XD  aztán kiscsaj....elég érdekes randompózban...az tipikus barnahajú animekarakter...a robotkezű fickó az
olyan mint FMA-ból Ed....a kiscsaj felette olyan mint már egy létező karakterem: Cecily, a bohócvalami az engem valami X-MEN karakterre emlékeztet...a felette levő csaj + olyan mint Agice...egy már létező karakterem..
az alsó fickó meg olyan mint abból a soma-át mellből szívó ecchi sztoriból a főszereplő Szása...XDDD lejjebb...a fickó, kigyúrt állat...valami robotgőzkönyökkel...XD nemtommi az se...alatta az afrikainak kinéző lányka..olyan
mint Ashen karaktere...a mellette levő tetkós vékony csóka kicsit Árnyék az X-MENből...a fakóképő csak szemmel rendelkező következő figura sem tudom..mi...a felette levő karakter hasonlít Cyber Force-ból a főgonosz csajra
a rasztás fekakölök marhanagy csomóban kötözött karral az meg olyan mint Jack Sparrow.......kapitány....felette a csaj az tipikus nagymellű valaki...és az uccsó , nőnek kinéző valami fickó pedig valami jrockbandából szökött tulok...


Kedvenc kitalált karaktereim : a sárkányok és a farkasemberek...na arra gondoltam, hogy legyen már a kettő karakter egybe...tehát egy farkassárkányember....kész....a 2 kedvenc egybe :D




 LEHETŐLEG NE NYÚLD LE A KARAKTEREIMET! LERAJZOLHATOD ŐKET, ÉS ELKÜLDHETED NEKEM HA TETSZENEK...DE MINDENKÉPPEN TÜNTESD FEL AKÁRHOVA IS RAKOD KI, HOGY ÉN TALÁLTAM KI ŐKET....KÖSZÖNÖM.

HA PEDIG FEL SZERETNÉD HASZNÁLNI ŐKET, TÖRTÉNETED VAGY AKÁRMILYEN FORMÁBAN IS...AKKORIS ÍRJÁL MINDENKÉPP...A BELEEGYEZÉSEM NÉLKÜL TEHÁT NE HASZNÁLD ŐKET.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése