2012. január 14., szombat

Rajzklub facebook-on

Először is kezdem azzal, hogy tipikusan bakiztam...ez a bejegyzés Sharca 3 volt..vagyis véletlenül 2 Sharca 3 bejegyzést csináltam.... szóval....ez vagyok én...


Rajzosok

Már jó régóta dumálom VIP-es klubban, hogy csináljunk új klubot face-en....mert oda többen járnak....hát csináltunk is Roland Laci + én....aztán a kutya sem ment fel......de mikor Bekk kitalálja...1ből érdekelni kezdi mindenkit...nem értem...nem értem ezt a kiscsajt....miért követem mindig mint a kutya a gazdáját?...-költői kérdés-...toboroztam embereket....és most lett egy egész faya kis közösség olyan rajzos emberekből akik még fejlődnek -és nem képzelik magukat FÚÚÚDENAGYNAK MINT EGYES PANELEK!!!!!!!!!!!!! -öhrrmm szánalom-
Örülök, hogy csinált klubot...viszont annak nem, hogy sosem hallgat rám....már régóta mondtam de akkor nem...most mikor ő kitalálja akkor már muszáj csinálni KLUBOT...na mind1....szerencsére Bekkem mindig rajzol én meg mindig fosom a sok szánalmam....úgyhogy nem unatkoznak -remélem- a többiek. Bekka szerint én vagyok valami fő szála a klubnak...-de én jobban szeretek a háttérből mozogni- ..de én szerintem meg ő , akit előbb-utóbb megszeret majd mindenki....=re 14-en vagyunk....az, hogy lesz-e még ember...a jövőn múlik..... most egy 7nyi szünetet tervezek....kíváncsi vagyok, hogy
nélkülem is megy-e a klub. Szerintem igen...de majd kiderül.....muszáj lesz megszokni, hogy nem leszek...XDDD....1re jobban elhatalmasodik rajtam a -deutálommagam- életérzés....emo-nak kéne lennem XDDDD....minap is olyan értelmifogyatékosságokat írtam klubba, hogy szerintem sokkal jobb lesz nélkülem....(+közbejátszik1csajisakimiattreklámotnyomatok :'D)
amíg nem leszek addig is minőségi beszélgetéseket tudnak folytatni a többiek, meg értelmes kommenteket tudnak írni -és nem az én hülyeségeimre kell reagálni-....azon gondolkodok féjszről is meg mindenhonnan törlöm magam...megint ezen filózok....mikor legutoljára ezen gondolkodtam kaptam 1 levelet egy "idegenismerős"-től...aztán mégsem töröltem magam :D Ami vicces, hogy szombat van dél....és kb. sosem fogom ezt kitenni blogomba...szóval magamnak írogatok -megint- mint valami hülye.....-mert ugye a kutyát-macskát nem érdekli mi van velem....ami szégyen, hogy engem sem XDDD a másik meg, hogy utálom ha sajnálnak mégis mindig sajnáltatom magam...ezt a kettősséget a mai napig nem értem ....tényleg skizo vagyok? XDDD Lehet kéne tanulnom egy kis szcientológiát...abban vannak értelmes dolgok...amiket sok mindenki át vehetne :)







Onnan tudom, hogy nem nézi senki a blogom, hogy erről a bejegyzésemről - ha egyáltalán kiteszem- senki sem fog tudni...maximum ha megemlítem. :D


Na mind1....a klubnak köszönhetően...elkezdtem kidolgozni azt a régi cuccot amit még az előző VIPes klubba készítettem.....van 200 oldalnyi...csak legyen már kész....:'D


Csináltam skiccet a tagokról és rá írtam mindenkire valami vicceset az első képen akiket picit jobban ismerek :'D
 a 2.-on pedig akiket kevésbé...de érdekes emberek ők is...csak ritkán vannak gépközelbe....találkozni is jó lenne mindenkivel....:D
Mondjuk animecon tökéletes lenne egy klubtalira...talán sikerül összehozni :'D











Most jó sok mindent frissítek a blogomon...feldobok nagyon sok rajzot....aztán szombatig csá!
Rékaraktere :)




Majdnem napi szinten rajzolunk Bekatte-val....

Ritával rajzoltunk...bal oldali kigyúrt állat -természetesen- az én karakterem, jobb oldali az övé....ám én színeztem ki az ő karakterét ő meg az enyémet...azért ilyen "furák"


 Bekkem-Rita-alkotgattak :D

Bekka rajza. Belekontárkodtam, kihúztam a rajzát. Nem igazán érti miért b@szogatom folyton... nem azért mert rühellem, hanem, hogy jobb legyen, mert tudom, hogy sokkal jobb is lehet.... de már fejlődik...sőt azt mondja nekem köszönhetően már ki meri rakni a rajzait :)  nemsokára majd elhiszi azt is, hogy tud rajzolni....

 1 kis hülyeség estefelé....ki lehet találni melyiket rajzoltam én. XD

 Szintén ki lehet találni mit rajzoltam én.....mire kidolgoztam volna a kis indiánfickót ...letörölte.... köszi <3








 Karácsonyi Tipuhság XD
 Tipuh-val Rebit vidítjuk :DDD

Tipuh-Bekkem-Rebeka :D
 Hogyan rajzoljunk Bekkemet profilból....
 2 ugyanolyan nevű lányismerősöm is van....sőt picit még hasonlítanak is :D (tényleg csak picit mert a két csaj 99%-ban más XDD az egyikük minden, ami a másikuk nem :'D )
 Bekka közös rajzok:...avagy, hogyan rajzoljunk Bekkemet 2 XDDD





 Na ez a majom akit mindig rajzolgat....és hobbija belerondítani minden rajzomba..XD



 Lulu-val rajzolgatás :D


 újabBekkemmel rajzolt rajzok:









 Most pedig az eddigi abszolút favoritok:Jobb oldali karaktereket Bekkem rajzolta, bal oldaliakat én....jobb oldaliakat én színeztem ki...bal oldaliakat meg ő....(senkit ne tévesszenek meg a csajos külsők....fiú lány párokról van szó :)  )

Na ez volt fura....én rajzoltam a csajt ő meg a fiút...ő színezte a csajt én meg a fiút...aztán fellépett uncsitesója XDDDD biztos örült, hogy mit látott -kislány még- de természetesen az én hibám...minek rajzolok ilyeneket XDDDD....azóta sem dolgoztam ki, javítottam ki....jó lesz ez így...a cenzúra meg úgyis él....nálam is :D



Cupák- Bekkem írt egy Yeeey -t és rajzolt egy szívet én meg ezt a kis valamit alkottam. CUPÁK neve lett, mert más nem jutott eszembe. XD Olyan mint egy kis csivavanyúlrókaegérmix. XD


















folyt.köv. (remélem :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése