2012. január 6., péntek

Újév - 2012

Na újévkor elmentem ismerőshöz akivel online ismerkedtem meg - ő is szeret rajzolni- aztán már előre f*satott a hülye L3zl1 bátya....mert mondta, hogy lehet, hogy egy bölény...vagy férfi valójában....XDDD...de csak nem hiszen láttam róla képet - csak azért is rejtve marad a neve úgyhogy nevezzük Anonimá-nak-


Szóval elmentem hozzá aztán egész újévet végig kockultuk, csömörködtük...elég szolíd volt...de még mindig jobb volt mint itthon punnyadni és nézni a sok agyszabó retekműsort....XDDD

Kedvencem a mindkét szemére kancsító kiscicája...kegyetlen kiscsaj XDDD....nemtod kire néz....de ééééjddiii...XDD

meg a szinkronizálás is jó volt...vagyis nem igazi szinkron csak....az én hülyeségeim -amik itt a blogon vannak- felolvasta és hangsúlyozta...hát visítottam.....XDDDDDD

így belegondolva azért nem szeretem a japánok hanglejtését mert nekem nincs semmilyen...csak monoton mondom a szövegem mint egy robot....

és visszagondolva rohadt unalmas lehettem.....én meg a ratyibbnál ratyibb poénjaim -amin kb. én röhögök más nem XDD-  nem is reagált sokáig...mármint azután, hogy eljöttem tőle ...XDD ...azt hittem , hogy megrühellt... (van ilyen szó egyáltalán, vagy megint kreatívkodok , újítok magyar nyelv terén? )  de írt, hogy sok vizsgája van...szóval lehet mégsem utál -annyira- :DDD

most illő lenne kitenni amiket rajzolgattunk...de nem szkennelt be semmit nem küldött át semmit...majd egyszer frissítek a bejegyzésen :D



Így csak B.Ú.É.K. mindenkinek!


Kurt , Ninjara, Feral , Raffaello, Sharca, Bekka, TheTee, 7dög, Légy, StaDon'tR, 7, Rolli, Mr. XD


2011-es újévi rajzom :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése