2011. november 12., szombat

rajzok másoknak (folyamatos feltöltés)- KÖZÖS RAJZOK STB-

                   
Dalma rajz


  Azt hiszem ebbe a bejegyzésembe teszem az összes kérésre rajzolt rajzot, vagy közösen rajzolt rajzot stb. razjokat...


                                            Unokatesóm: Dalma kérte, hogy rajzoljam le és íme:
                                                      Szerintem jó lett az eredmény :)







 Miu Kiosa karaktere :

Kiosa Miu -nak készült Nagisa ORimi karakteréről. Xiiau -1ik "rajzmesterem" szerint ocsmány a felirat...hát izé...tényleg nem a legjobb...bocs..mindenkitől XD





Tomster karaktere:
 Tomster-nek készült rajz a karakteréről :D
http://pasztortamas.blogspot.com/2011/07/mas-tollaval.html





Koukyo karaktere:



Koukyo- Lacuna





Ayumu(-nak készült) rajz



ez pedig Ayumu-nak készült :D






  Szombati rajzolósdi mama névnapja -



na mamám névnapján ott volt unokatesóm és anyuja is...lerajzoltam mamát meg unokatesómat is... ami égő , hogy bármennyire is akartam nem sikerült tökéletesre uncsitesómról a rajz , pedig el voltam vele egy ideig... és a vázlat jobb mint a színezett verzió - szokás szerint :S



szombatról mama rajzot is kiszíneztem, már csak oda kell adni neki nyomtatott formátumban :)  vagy megmutatni neki gépen :D   (ezt a rajzot is meg Zsanit is akkor élőben rajzoltam és utólag dolgoztam ki...valószínüleg ezért nem olyan jók a kidolgozott verziók ...mert már nem láttam az alanyt, csak kidolgoztam :S)






Deviantartos rajz -



Deviantarton írt rám egy ismeretlen, hogy volna-e kedvem borítót (?)/illusztrációt készíteni egy kis novellaszösszenetről....én naívan bevállaltam, hátha lesz ezután valami fizetős meló is :D


vázlatolgatósdi ... azon gondolkodtam minden rajzomra rátehetném a logóm így oldalasan, akkor nem nyúlná le semmi féreg :D
(de valamiért bosszant, hogy nem lehet látni normálisan...úgyhogy elvetettem ezt az ötletet XD )




Nem nyert...viszont kitaláltam -az instrukciók alapján amiket leírt az illető- pár karaktert és még egész jól is néznek ki...el tudnám képzelni valami képregényben ezeket :D


Ami gáz : 1 valószínüleg sosem fogok hallani a sztori végkifejletéről
                2 sosem fogom megtudni, hogy fel lett-e használva a rajzom...mert le lett tudva egy "nagyon jó! " - val amit alkotgattam ...
               


Mikor fog már valaki komolyan venni (engem , meg a  "rajztudásom" - (XD)) és rám bízni egy jól fizető képregényes munkát ?, ha csak a hülyét látják bennem aki úgyis rajzol bárkinek ha szépen megkérik..








Nominak rajzok


Nomi -az első farkasnak aki sütni tud (XD)- nak   -mert kérte- rajzoltam le red robint....majd jön a többi robin is... :D




Meglepi ismerősömnek :D . Küldött egy vázlatot én meg kiszíneztem...szerintem jó lett a végeredmény.




Ashen89 karakterei:
Ashen karaktereit imádom (vagyis Lil-t igazából...ő tényleg nagyon jó :D) úgyhogy rá írtam még régebben és csináltam pár rajzot a karaktereiről....már  szerintem rohadtul elege  lehetett belőlem XD... kéne crossovert rajzolni az ő karakterei vs. az enyémek :P

Lil
Lil mohawk indián verzió
Lil nevű karakterét csináltam meg saját verzióba...


Monoceros

Monoceros karaktere női verzióban:

A 3. kedvenc karakter: Hiisi :)

nagy meglepetésemre rajta nincs bugyi -azóta már rajzolt rá az alkotója :D mert sokan ellenezték ezt a "bugyitlanságot"- itt viszont nincs.... és nem cenzúráztam.... barátkozzon mindenki a gondolattal :)





P-nek rajz

ez már ugyan egy régi rajz de ez is a másoknak készült bejegyzésben simán elfér... :)



Békának (XD):

szintén régi rajz...itt még a 7al logóm van...aztán lecseréltem 7-re úgyis használja a 7al-t valamelyik számítógépes márka

a következő 4 rajzot csak színeztem :)




Na ebbe tuti beleköt -vagy belekötött...nem emléxek- kedvenc Békám...nem a rajzba, hanem abba, hogy picik lettek a cickók XDDD (pixelesítettem a szentem, hogy nehogy felismerjék vagy személyi jogait sértse a kis drágámnak XDD ...de ha kifejezi a nem tetszését úgyis törlöm a képet...)
 Bekkem rajza kihúzva kiszínezve :)
Az ilyeneknek úgy tud örülni és jobban szereti azokat a rajzokat amiket én dolgozok át/ki....de minden rajzát nem fogom kidolgozni, hogy bebizonyítsam, hogy tud. :D





Dettinek rajz:
Dettinek ázsiai fickót rajzoltam még régebben mert megkért rá :D



Luca karakterei:
lehet megkérdem, hogy csinálhatok-e még rajzot a karaktereiról ....




B.M-nak rajz
B.M. egy deviantartos csaj....sosem küldtem el ezt a rajzot amin ő meg Robin van... -nagy Batverse rajongó- annyira nem tetszett ez a rajz...már a színezéskor sem, hogy jobbnak láttam ha nem küldöm el neki...



Mazsi rajzok:
Nikinek készült rajz a sajátja alapján :D




Jin Saotome rajz

Jin Saotome-ét kérte egy deviantartos fickó....a nevére nem is emlékszek XD



Odaát -os rajz

már nem is tudom kinek készítettem...azt hiszem Vicc-nek de nem vagyok benne biztos :S


*-om(g)
Csillának , Csillával közös rajzok - ő rajzolta meg én csak kiszíneztem :D
a bal oldalit StadontR a jobb oldalit én rajzoltam, majd később kiszíneztem.... ő vele még majd találkozhattok (kedves olvasóim akik igen csak szűkösen vagytok...XD)
 csak színeztem



Rolli rajzok
Rollival közösen alkotott képek
ezt a rajzot csak színeztem
 méretarányok javítása + színezés
 csak színezés
 csak színezés
 csak színezés
 vázlatkidolgozás
 Gogeta - a vázlatát kidolgoztam Rollájnak
 Mox és Amisha - kidolgoztam és kiszíneztem....
1 másik rajz Mox-ról és Amisháról...de ez már saját pozíció és nem csak kontárkodás Rolli skiccébe :'D



best of the best : tumornyakúsaskeselyű avagy Vilee a veréb XDXD ....csak színeztem



Barbinak készült, és közös alkotások:
Tora-vázlatát kiszíneztem

az én verzióm az ő rajzából:
 Barbi karakterét lerajzoltam újból:
 Barbi rajza az én verziómban:
 majd ez a karakter újra lerajzolva ezúttal más pozícióban:

Xiiau :

a born című sztoriból karakterek:







ez pedig egy Xiiau vázlat, amit kidolgoztam :)




Móni "tezsvír"-nek készült rajzok :)



 Móni + a barátnői

Móninak készült rajz -mikor beteg volt-
 itt meg én vagyok...elképzeltem milyen lenne ha én is bohóc lennék -mert Móni az :D- és elég érdekes lenne....olyan bohóclennék mint a Batmanben volt Heath Ledger XD



Rita chan







http://gorlancai.blogspot.com/2012/01/rajongoi-rajzot-kaptunk-koszonjuk.html



Csuszmaraki az út a hülyeség földjére blognak XD :

Ezt a kismalacnak küldtem el....azt írták a mórickába bele is teszik....nem láttam....szerintem nem is fogják soha...XD De  Szatyiék kitették....(mondjuk azóta nem is írtak semmit a blogba XD)

1 képregényes oldalnak készítek karakterterveket....íme a kalóz:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése