2011. augusztus 5., péntek

X-MEN - Rogue


Meg ismertem mostanában pár rendes arcot és hát készítettem egy vadóc rajzot. Ő a kedvenc X-girl-öm ( XD-MEN  )  a képet referenciaképről alkottam, a képen lévő lány még nem is tudja, hogy lerajzoltam ...meglepi, nagyon remélem, hogy örülni fog neki :)




Kiderült, hogy ő is szereti az X-MEN-t ami hát nekem a 1. számú kedvenc :D  és meséltem neki a cosplay-ről (a beöltözés anime/manga/képregény/film/játék karakter)-ről és azt mondta érdekli nagyon ...és meglepő volt, hogy vadóc a kedvenc karaktere neki is (az én deviantart nevem joshdancato a josh az 3. nevem a dancato pedig Vadóc "egyik" valódi neve :)   )  így fogtam egy képét és lerajzoltam és rárajzoltam vadóc ruháját (tehát itt-ott  azért változtattam :D ) ...fúúú hát nagyon érdekes referenciaképről rajzolgatni ....eddig mindig fejből rajzoltam, most azt akartam, hogy hasonlítson :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése